Adversity Often Leads To Prosperity

Adversity Often Leads To Prosperity

در جست و جو.......

در جست و جو........

سلام به اونایی که شاید این وبلاگو باز کنن تا امروز نتونستم کسی رو که بیمار آرپی هستش پیدا کنم تا اونجایی که من اطلاع دارم حدودا از هر 4000 نفر یکی مبتلا به این بیماری هستش و حدودا جمعیت نسبتا بالایی ممکنه تو ایران باشه یعنی چیزی حدود 19000 نفر که البته آمار به ثبت رسیده تو کشورمون 3100 مورد بوده (بر اساس آمار وبسایت www.iranrp.ir ) واسه هممون آرزوی سلامتی میکنم و امیدوارم هرچه زودتر یه درمان کارآمد و قطعب و یه ب ابن بیماری پیدا بشه ولی به هر حال من دوست دارم با این افرادی که مثل من مبتلا به این بیماری هستن رو پیدا کنم و بهاشون در ارتباط باشم و با دیدگاهها و نظرات و .. اونا آشنا بشم ولی تا امروز حتی موفق نشدم حتی یکی از اونا رو هم پیدا کنم. عجیه ولی کاری نمیشه کرد. به هر حال خوشحال میشم بتونم با شم در ارتباط باشم و اگه بتونبم کاری برای همدیگه انجام بدیم. دوست دارم بیاید و درمورد وبلاگ نظر بدید که چکارش باید بکنیم و با نظر همیگی اینجا یه مکان دوست داشتنی و گرم و صمیمی واسمون شکل بگیره بازم منتظرتون میمونم.....


نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت21:28---17 بهمن 1390
سلام میخواستم با اون دوستی که دنبال کسی که بیماری ارپی داره مگشت حرف بزنم لطفا یک نشانی از خودت بده
پاسخ: سلام. مرسی از توجهتون. آدرس ایمیل من k.k1366@yahoo.com هستش که تو وبلاگ هم هستش. کاشکی شما یه ایمیلی چیزی از خودتون گذاشته بودی که من اونجا پاسختون رو میدادم. با تشکر منتظر ایمیلتون هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: کورش کریمی ׀ تاریخ: سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:آرپی,درمان آرپی,درمان آر-پی,درباره ی آرپی,آر-پی,رتینیت پیگمنتوزا,رتینیتیس پیگمنتوزا,retinitis pigmentosa,rp,retinitis pigmentosa, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام... به وبلاگ من خوش آمدید. من کورش هستم امیدوارم همه به آرزوهاشون برسن و همه چی روبراه باشه...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , goodnight.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM